Maple valley high school

tagit massa fina bilder på skolan idag

Idag har jag gått omkring hela dagen och trott att det var fredag, har även pratat svenska mitt i stressen och fått ett D på hostoriaprovet.. (ska göra ett nytt på fredag) vilken dag babes. Men jag är glad iallafall - musikalrepet gick bra för mig, men alla andra har så svårt att koncerntrera sig tydligen. Menmen, det är deras problem. Satt och gjorde lite läxor i skolan medans jag väntade på att klockan skulle bli sex så att michelle joel och cordell kom (cordells träning). De tog med sig lite mat till mig. - michelle lagar faktiskt väldigt god mat. Har en favoriträtt som är pasta och kycklig koliox. åt det häromdagen och jag kan säga att jag åt mer än de tre tillsammans. SÅ gott! Nu ska jag svara på lite mejl sen ska jag plugga, har Hälsa prov imorgon - det börjar bli väldigt mycket nu..


ps. klaga förfan inte på plugg i svenska skolan. Jag har tre läxor VARJE dag.
Och varjedag börjar se likadan ut.
skolbuss-matte-historia-lunch(hamburgare)-hälsa-idrott-kör-musikal-cordellsträning-plugga-sova.

Men imorgon är det tisdag - Cordell har ingen träning så jag och michelle ska iväg och leta skor till mig efter mitt musikalrep.

Kommentarer
Postat av: Jojo

Jag förstår verkligen hur du känner. Jag åkte redan 16 Juli, så jag har varit här ett tag. Bor i en håla jag med. Eller, det är inte ens en håla. Jag bor mitt ute i ingenstans, utanför en stad med 97% mormoner. Längtar så fruktansvärt efter Stockholm. Grejen är att jag säkert skulle kunna lära mig massa mer om jag mått bra, men när jag mår såhär dåligt får jag verkligen inte ut någonting utav att vara här.



Jag mår... Sjukt dåligt. Men samtidigt är det en oerhörd lättnad att ha tagit beslutet att åka hem. Dock försöker EF fortfarande övertala mig att stanna. Visst, jag vet att dom gör det för att vara snälla, men jag orkar inte höra på när alla försöker övertala mig att stanna längre. Det får mig att må ännu sämre.



Hur mår du själv? Håll ut! <3

2011-09-20 @ 04:22:46
URL: http://jojok.blogg.se/
Postat av: Linn

VI HAR SJUKT MYCKET I SKOLAN NU BABYYYYYYYYY! JAG FÅR KLAGA! denna vecka: idrottsprov, naturkunskapsprov, religionsrapport, engelskaläxa + hela freakin musikalen och alla låtar som ska göras och koreograferas och sången som man ska hinna öva på och jag vet inte vad! hahahahahha. MEN DET ÄR KUL ATT VARA IGÅNG IGEN! <3<3<3

2011-09-20 @ 19:43:54
URL: http://linnlyback.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0