Maple valley high school


här får ni lite bilder på hur skolan ser ut utifrån, både utsidan och insidan är typ bara 1/4 av hur stor skolan är. Den är väldigt stor.. (tillskillnad från älskade film och musikgymnasiet med 150 elever) Det är verkligen High school som det visas på film. Alla lektioner slutar EXAKT samtidigt och ma får inte gå ut i korridoren innan (- utan passkort från läraren) så när klockan är t.ex 8.04 så ser man bara hur alla kommer ut samtidigt och sen går det 5 minuter sen är alla borta igen.

Iallfall, dagen var som vanligt, helt okej mattelektion, asjobbig us history lektion, alldeles förtidig lunch som består av en hamburgare och en frukt, hälsa som är intressant som fan men astråkiga lektioner. Bara sitta och fylla i papper hela tiden och allting står direkt i boken så bara skriva av - lämna in sen test på det. As jobbig PE 2 klass, tisdagar och torsdagar är det gymmet som gäller med olika stationer så SJUKT jobbiga, men wow vad stolt man blir över sig själv. Har redan börjar FYRDUBBLA antalet armhävningar, lägga på mer tyngder, orka mer och känner att jag inte blir lika trött. Ni anar inte hur härligt det är att bara få ut alla agritioner och svettas som en gris. Sen kör, då är man as trött och vill helst bara sova, men det är kul. Sen musikal, repen just nu är lite sega.. Bara sjunger, men från och med fredag ska vi börja scensätta. - OCH DANSA. YES. - vid detta laget förstår ni kanske att man är rätt hungrig? Lunchen är vid 10.18 och sen är det musikal till halv 6.

Iallfall, efter det åkte vi och shoppa, jag hittade ett par fina skor för 34 dollar - stolt. Åkte även till Walmart och köpte hårspray, smink och lite såna saker som behövs. Förstår ni att jag från att jag lämnat sverige t.o.m imorgon har varit helt utan hårprodukter? - kul grej!


ps. ingen brydde sig om kläderna idag - YES. jag kan gå i mina jeansshorts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0