Lördag.

Jag var inte sådär jätteglad när klockan ringde vid 6 idag. Jag menar - OFTA KOFTA? det är så tidigt.. Hur som helst så drog vi iväg mot Cordells match. Det var så sjukt nära att jag somnade i bilen (bara gjort det 2 ggr ihela mitt liv) - men så blev det inte..  Hur som helst så SPÖREGNADE det när vi kom dit. Fick sitta i regnet i 3h- funny. Nejrå -det var helt okej. Sen åkte vi och shoppa. Jag skulle som sagt köpa mig en bra och billig mobil - hittade den perfekta. Dock visade det sig att den inte skulle fungera i huset pga dålig teckning. Så jag fick ta en lite dyrare, en blackberry. 60 dollar i månaden ska jag betala - så länge jag vill ha kvar den. Dock funkar den ändå inte i huset - suger.

 

WHATEVER. Köpte även en skolgrej där jag kan ha alla lösa papper - perfekt. Sen köpte jag inget mer, ingen affär lockade mer än Victoria Secret. Men kände inte för att gå in där med familjen. Så vem vet, det kanske kommer gå rätt bra att vara snål? Hur som så var det så sjukt konstig stämning när vi skulle äta. De liksom gick och köpte mat och frågade inte ens vad jag ville ha eller något, så då satt de tre där och åt och jag satt utan. As konstigt, efter ett tag gav jag iallafall upp och gick och köpte mig mat själv. konstigt!

Hur som, efter lite shopping så åkte vi till en marknad och gick omkring lite. Fick smaka smakprov av några popcorn liknande saker med typ caramell smak. JAG DOG. det är typ det godaste jag ätit i hela mitt liv. - men jag köpte inga! (jag ångrar lite det dock)

Sen åkte vi till några garagesales - jag HATAR det. men de tycker att det är roligt, så det är väl bara att åka med och göra det bästa av situationen. Blev helt plötsligt AS varmt under dagen, så man svettades ihjäl halva dagen - men hellre det. Luften här är nivet sådär kvav som den är utomlands? Att man får en varmvind mot sig när man går utanför dörren? - det älskar jag.

 

Sen åkte vi till en restaurang i Hastings och åt. Jag läste allt möjligt konstigt på menyn men bestämde mig för att " bacon och cheeseburgare med chips" lät ändå rätt gott. HAHA. Grejen var dock att hon kom med en freaking skål med chips och sen var det typ pyttelite köttfärs och bacon på sen massa ost. HA - det var as äckligt. Men jag åt ändå. Och de hade världens godaste dricka där - bubbelgum läsk. Och det är så fint, för alla får skicka in valfria bilder så väljer de ut varje vecka vilken bild som får pryda flaskan.

- varför finns inte det i sverige?!?!

 

Efter maten stack vi till en affär och kollade lite på gevär och sånt. Det är så sjukt här, VEM SOM HELST kan bara gå in i en affär och köpa värsta pistolen. rätt sjukt!

 

Nu ska jag sova, imorgon är det kyrkan hela dagen. Det är donut frukost (äckligt men roligt), picknick, konsert, teater och massa massa skoj. Det blir nog fätt. Sen ska jag tvätta kläder och plugga på kvällen.

Nu - SOVA. är så sjukt trött!


Kommentarer
Postat av: Tommy

Ursäkta - men har de en bild på tuwa på soda-flaskan?

2011-09-14 @ 18:05:41
Postat av: ewelina

haha skulle kunna tro det ;)

2011-09-16 @ 03:18:44
URL: http://evertsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0