livet med en lillebror.

Jag har alltid trott att jag gillar barn. Har ifs typ bara hållt i ett, pratat med kanske 5 osv.. men alltid kännt att "ja men barn är gulliga" EH - DON'T THINK SO. Att ha en 7åring runt omkring sig hela dagarna DÖDAR än.

- varför håller du alltid på med ditt hår?
- varför trummar du på dina nyckelben? det är konstigt..
- haha, du sa fel. det heter inte så..
- du sitter alltid vid din dator
- det är stor skillad på dig när du har smink och inte
- du har alltid den där tröjan
- du har en stor finne där..
- DU ÄTER MYCKET.


WHAT THE FUUUCK?
IDAG HAR JAG ÄTIT EN LITEN SKÅL FREAKING SOCKERFLINGOR MED MJÖLK, EN PYTTTEBIT PIZZA (tänk er 4e del av billys typ) OCH INTE RIKTIGT EN HEL HAMBURGARE TILL KVÄLLSMAT OCH KILLEN SÄGER ATT JAG ÄTER MYCKET?!?! JAG MENAR - SKA HAN DÖ ELLER? NU FÅR JAG JU ÄNNU SÄMRE SAMVETE.. JAG HAR FÖRSÖKT VARA SÅ SNÄLL SOM MÖJLIGT, INTE TA DET DYRASTE PÅ MENYERNA UTAN VARA BILLIGAST, ÄTA MINST OCH ALLTID TA VATTEN - SÅ SÄGER HAN SÅ.. HAN SJÄLV SOM ÄTER UNGEFÄR LIKA MYCKET SEN 5MINUTER SENARE ÄTER 954064 KULOR GLASS ELLER EN FRAKING PUDDING. JAG HADE IALLAFALL INTE CHIPSTUTTAR SOM 7ÅRING. JÄÄVLA JOBBIGA SNORUNGE.

SÅ NU KAN JAG STRYCKA " GILLAR BARN" PÅ MITT PERSONLIGA BREV. SKA SKAFFA MIG EN JÄVLA HUNDKENNEL ISTÄLLET FÖR BARN NÄR JAG BLIR STOR. JAG STUNTAR I OM OLLE VILL HA BARN, DÅ FÅR HAN FAN HITTA EN ANNAN MAMMA TILL DET BARNET.


OCH ELLINOR, DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA SYSTER - JAG ÄR SÅ GLAD ATT JAG HAR DIG. OCH FÖRLÅÅÅÅT X848 OM JAG VARIT JOBBIG.

MAMMA OCH PAPPA. HERREGUD, JAG ÄR GLAD ATT NI ORKAT MED MIG. JAG LOVAR ATT BLI MYCKET BÄTTRE!!
OCH PAPPA, DET VAR JAG SOM RÅKADE HA SÖNDER VÄGGEN I MITT RUM BAKOM DÖRREN..



hur ska jag stå ut i 285 dagar?

Kommentarer
Postat av: Din älskling

DÅ RÖSTAR JAG FÖR EN TAX ISTÄLLET BABY HAH :D

2011-09-03 @ 12:04:02
Postat av: Linn

HAHAHAHHAHA, EWELINAAAA! det är inte alltid lätt med barn alltså! ^^ MEN JAG HOPPAS DET BLIR BÄTTRE!! <3<3

2011-09-03 @ 15:45:39
URL: http://linnlyback.webblogg.se/
Postat av: Rebecka'

sjukt bra blogg! (y) kommer LÄTT att följa den.

2011-09-03 @ 16:14:07
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0