listan


Jag gillar detta grejen med positiva listan. Men det är för att underlätta för er, händer mycket här om dagarna som är nytt. Så istället för att skriva en novell så gör jag lite listor.

- BILDER KOMMEER IKVÄLL.


- REBECKA du skulle älskat dethär, de äter chips till sina måltider. Som vi äter potatis typ- gott.

- På måndag är det audition för musikalen, jag är sjukt taggad.

- har ändrat schema nu, så har hälsa. AS KUL. - ända neggativa är att jag har lunch 10.13 - fraking tidigt.
(skolan 7.35 - 2.40)

- det är fullt med smådjur överallt, så jag har bett över hela mig snart. Myggor och massa sånt.

- jag kommer ALLTID sen till bussen på vägen hem

- skolmaten är äcklig, men det gör inget för jag är inte hungrig vid FREAKING 10.13

- SKULLE JAG ÅKT HEM TILL SVERIGE 10 DAGAR SENARE SÅ SKULLE JA HA HÄNT MED FAMILJEN TILL ALASKA.

- igår kom en skadad lite hund och hälsade på oss här. vi gav honom mat och sånt. han va söt.

- på söndag är det picknick med kyrkan.

- nu ska jag till cordells träning



LOVE

Kommentarer
Postat av: rebbis

haha baby, ta med lite chips åt mig hem, va! vet du vad jag såg i affären idag eller?!?!?!? KEBABCHIPS!!! chips m kebabkrydda+paprika+lök typ YUMMIIIIIIIIIIII!! det äger att du verkar ha det bra nu! kyssss my sweet love som jag älskar meeeest i världen och saknar till döds<3<3<3<

2011-09-12 @ 21:01:39
URL: http://regnkaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0