Jag älskar er!

Jag vill försöka peppa dig här och nu! Jag åkte till USA för att jobba som Au-Pair i ett år! Kom till en familj där jag och mamman kom väldigt bra överäns medans jag och barnen ville ha ihjäl varnadra! Jag vantrivdes därför och ville efter EN vecka åka hem. Min familj i sverige fick mig att stanna i ytterligare fyra veckor för att inte kunna ångra mig att jag inte "kämpade"! Nu är jag glad att jag kämpade även fast jag åkte hem tillslut! Men jag vill bara få dig att vara där, ge allt en chans, du kommer få nya underbara vänner, din familj kommer du inte vilja lämna där sedan, du kommer skaffa dig ett galet bra liv i USA! Ewelina, jag följer din blogg och du är stark, du kommer växa otroligt mycket detta år! DU KLARAR DET HÄR!! HEJA DU! :)


Jag vet inte vem du är men jag älskar dig ändå. Wow. det känns så himla skönt att ha erat stöd från sverige. Det är tufft att vara här. Det värmer lite i hjärtat varje gång jag loggar in på bloggen och ser att ni har skrivit något. Det behöver inte vara något så fint och underbart som detta - det kan bara vara något litet. Jag är så glad att jag har er, att ni vill följa min blogg och att ni stöttar mig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Fortsätt kämpa! <3

2011-09-04 @ 22:56:39
URL: http://savie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0