homecoming dance - check!


HAHA. jag dör. homecoming dance liknade mer disco för åk 4-6. HAHA. man kunde köpa popcorn, godis, en korv med bröd och allt sådär. De hade kakbord och allt möjligt. haha! Men det var kul, vi dansade oss helt svettiga, kramades under tryckarelåtar, ni vet sån där dans som de gör i filmer - då alla gör lika dant, åt kakor och klagade på att fötterna gjorde ont. (kanske mest jag som stod för det) Jag drog faktiskt hem 1h innan det var slut - "J" som han kallas var snäll och körde hem mig. Han är understudy för en annan roll i musikalen, så de föreställningarna då det är understudy föreställning (typ 2) så spelar han min sk pojkvän. haha. Men jag hade iallafall tur, jag kunde fått en fuling att spela mot. (ni kan få en bild på honom imorgon om ni vill - tror jag har en bild i min kamera.. )

hursom, nu är jag hemma och har duschat mig fräsh(are). Funderar på att ta något att äta, har ju sedan klockan 2 bara ätit en tallrik flingor. Hur som, bestämdes förut att det inte blir någon söndagsskola imorgon utan bara gudstjänst. Alltså behöver jag inte vara där förän 10:45 - wow.


btw. min dejt till dansen dök inte upp - haha FAIL. ska prata allvar med den där killen på måndag. Men hur som, det kändes ändå inte som en grej att gå två och två på. - men ändå.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Haha okej.. mellanstadiefest lät ju, lovande. haha :D Nejmen jag ser fram emot det ändå bara för att ha upplevt det. Var alla tjejer sådär galet angenägna om att fixa de perfekta naglarna, de perfekta ögonbrynen, det perfekta-allt-möjligt, eller är det bara inför prom tro? :)

2011-09-26 @ 01:06:17
URL: http://exchangestudeent.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0