hjälp tack!

jag kan inte riktigt sova utan ligger och tänker på sommarjobb inför nästa sommar. Fick ett framtidskaos i huvudet idag, helt plötsligt var jag as pepp på att skriva fina CVn och bara lämna ut - se om min tid i usa kan hjälpa mig att skaffa jobb. Hur som så satt jag och tänkte lite på vad man kan tänka sig för jobb..

Jag kom på kolmårdens djurpark - har sökt dit varje sommar sedan jag var 16, men alltid blivit nekad för att inte ha körkort. Nu har jag ju körkort..

- har ni några förslag?


Nu ska jag iallafall försöka sova, Idag har jag inte gjort några läxor - så sjukt skönt. Gjorde klart alla i skolan under lektionstid. - gött.

Imorgon har vi halvdag, det roliga med de är att de är inte så att vi går halva dagen och sen slutar, nej för istället har de dragit ihop schemat så att vi fortfarande har samma lektioner, dock är alla lektioner 30 minuter ungefär. - värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0