Hej hopp gummi snopp!

Skriver dethär inlägget i Word-program nu. Nämligen så att familjen har stängt av internet och gömt internet-dosan som man måste tycka igång. - känns faktiskt väldigt fel.

får fråga efter den ikväll, nu ska jag iväg och träffa Carol, vi ska köpa en mobil till henne och sen ut och äta. jag gillar det. Jag ska även träffa min area rep. och planera lite.

Idag fick jag 100% på en matte quiz och 30 fel på historiaprovet (haha) - dock av 80 samt 6fel på en hälsa quiz.
Imorgon är det matte test, hälsa test och gymet på idrotten.

Go lions!


Ikväll ska jag försöka packa ihop lite grejer i paket - ska skicka iväg de i helgen tänkte jag, så att det är klart!
Jag är glad idag, för jag har lyssnat på fin musik hela eftermiddagen och bara varit så himla stolt över mig själv.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0