gulligt.

haha. här om dagen fick jag ett brev hem (ja, jag bor faktiskt här) från farmor. Det stod typ "hej. ville bara kolla så det fungerar, här regnar det. Du är duktig, jag är stolt. Kram " och idag fick jag dethär av mormor och morfar:


haha. så fina dom är. tänkte inte riktigt till där när det gäller pengarna, men det är tanken som räknas och att de har skrivit brevet på en (ett?) skrivmaskin gör mig alldeles varm. så fint.

(förövrigt. armish människorna här - nivet de ja snackade om som åker häst och vagn istället för bil, inte använder el och detdär.. Har även upptäckt att de inte har någon vagn till barnen - de drar de i skrindor. jag dog. det är det finaste jag någonsin sätt tror jag)

Kommentarer
Postat av: Malin Svahn

AAhh, jag dör vad gullig och roligt!



hahaha, svenska pengar!! haha

Tydligen så är växelräntan här avskyvärd så ett tips är att spara pengarna till du kommer hem och inte växla den till dollar.

puss och kram, min lilla plutt <3

2011-09-25 @ 16:02:54
URL: http://malinsvahn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0