Godnatt babys

Jag tror på  något sätt att det är bra för mig att ha hamnat här. Jag menar det är så stor skillnad mellan mitt liv här och det jag har hemma i sverige. Det är bara att kolla på huset, här är det ett mysigt lite smutsigt hus på landet, i sverige är det ett rätt stort och modernt hus. Här kan jag inte slösa så mycket pengar, utan förstår att man kan ha kul ändå (hittills iallafall, vet ju inte hur kidsen kommer vara) Det är stor skillnad men både är ändå hem. Jag känner mig hemma i detta hus, visst.. jag skulle absolut inte till att bo i ett ( oh fuck nu kom han igen - du sitter vid datorn mycket.. EHM. ja va ska jag göra då? ni sitter och kollar på samma film vi kollade på igår.. ) lyxhus med massa pengar, pool och allt sånt. Men jag tror att detta är bra för mig. Då lär jag mig att ta vara på allt jag har där hemma, att inse hur bra jag faktiskt har det.

Iallfall, blev inget tacos och marsmellows idag. Istället stack vi till kyrkan. Satt där i 1,5h och kollade på när Joel klippte gräset. Sen stack vi ut och åt på samma ställe som sist. Jag beställde en cheeseburgare - precis som sist. Men denna gång utan pommes. Och jag tog en cola - första gången sen jag kom hit som jag dricker cola. Jag är stolt över mig!
Vi satt även och planerade saker vi ska göra under året - men jag tänker inte berätta allt för er-

Nu ska vi sova, imorgon ska vi hinna med massor!
Så bäst jag laddar kameran under natten .. PUSS

(föresten börjar jag skolan på TISDAG.... fuck, jag trodde det var TORSDAG.. GREAT! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0