Fredag förmiddag.

innan allt började


idag har varit den bästa dagen på länge, vaknar upp och inser att det är fredag. Åker till skolan gör ett test och två quizes, fick grillad hamburgare i skolan - helt seriöst, de stod och grillade hamburgare till 2000 pers. - MUMS. Sista timmen var det kör, vi körde lekar - Mr. rosen kom till mig och sa att " men cordell kan få vara med här på mornarna när vi över med special kören och sen ta bussen härifrån " - han är så fin han. (pratade med michelle, blir ett nej iallafall.. BAAJS) Sen hade vi party i gymnastiksalen, de hade pimpat upp den och sen var det massa tävlingar mellan de olika årskurserna. - vi kom 2a.. Vilken jävla stämning det var!!

Sen var det musikaldags, dansnummret testades för första gången. Vi hade en danslärare med, som mitt i en låt stannade upp - stängde av och gick fram till mig och sa att jag var en fröjd och titta på, att jag verkligen dansar med själen - då blev jag gladast i världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0