BABES

jag ska vara städerskan tror jag ..


Jag tänkte vara lite negativ också när jag ändå är i farten. Jag blir så himla trött på endel utbytesstudenter som skryter om hur många regler de har butit - som att det vore något att skryta om. "mig kan man inte lite på - visst är jag cool". Det känns ju bara omoget och respektlöst. De finns ju regler för ens egna bästa - inte för att de ska vara dumma. ÅH. ja det blir jag arg på.
Jag blir också arg på min benhinnainflamation som kommer fram igen..


förövrigt är det ändrade planer nu - så på lördag ska jag carol och några fler tjejer åka och köpa balklänningar :)

Nu ska jag plugga, Cordell har ingen träning idag så blir att vara hemma och plugga och tvätta.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0