ang cordell och bråket med joel

det är många av er som undrar hur jag ska göra här med min familj, pga att jag får ta hand om cordell endel och att jag bråkat med joel ang varför jag är här. Många av er har sagt åt mig att byta familj och att prata med min area rep och så. Jag har faktiskt inte ens tänkt tanken att byta familj, visst vi har kanske inte så bra kemi - vi kanske säger 3-5 meningar till varandra under dagarna (då inte godnatt och godmorgon), och ja - jag tar hand om cordell rätt mycket. Men jag har faktiskt inte ens tänk tanken att byta familj, ja vet att 3 av 5 byter familj, men än så länge upplever jag inte att det är ett måste.

När jag läser om vissa familjer så känner jag mig bara lyckligt lottad faktiskt, finns folk som fått det så mycket värre. Så än så länge stannar jag, börjar jag tycka det är jobbigt att det är stelt (om det nu fortfarande är det) så kanske jag bör överväga det.

Grejen är att ja, ja vet att jag är blyg i början ibland. Men jag har jättelätt och prata med mina vänner här, jättelätt att prata med endel av familjens vänner och sånt. Men sen blir det bara helt tyst när man kommer till familjen. De är inte så påhittiga av sig, alla dagar ser likadana ut. Och får de en tid över, t.ex idag då det bara var kyrkan på morgonen och något möte på kvällen så går joel och sover och cordell sätter igång en film och michelle städar. Så då blir det att jag bara sitter och sitter, antingen vid datorn eller gör läxor eller något sånt.

Men jag är ju här för att leva en amerikans's vardag - inte att ändra deras vardag för att jag ska få hitta på saker hela tiden.

Vi får se hur det hela utvecklas - jag är ju rätt duktig på att uppdatera tycker jag, så ni lär ju få följa rätt mycket.

föresten, ni är så fina. Ni anar inte hur glad man blir när man loggar in på bloggen och upptäcker att någon kommernterat något fint. wow - det kan verkligen förbättra en hel dag här. - HEJA ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0