onsdagsmorgon

Hejsan solstrålar, just nu sitter jag och äter frukost. Jag sov faktiskt till halv 11 idag - RECORD! Börjar få halsont så det sjunger om det, men det gör mig faktiskt ingenting. Idag är det onsdag, jag ska snart ta tummen ur röven och gå och borsta tänderna, gå en sväng med hundarna samt duscha. Har sedan ett rum som måste städas lite, en nyckel som ska hittas (lugn mamma, jag hittar den nog snart), samt naglar som ska målas. Ev. ska jag med pappa och fotografera senare idag, men vet inte riktigt hur vi bestämde med det..  Klickade precis på att ladda ner "tillbaka till vintergatan 5A" , åååh. den kommer ta 540935 år, men det gör ingenting!

Klockan 5 ska jag iallafall träffa anna och anna och yra omkring lite på stan - trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0