tisdag.

Vart tog hela tisdagen vägen egentligen?! Började förmiddagen i stallet med mor min, det var höstigt och fint. Sen åkte jag och hämtade min pojke från skolan, han slutade as tidigt = bra. Så åkte vi och delade ut massa CVn, åt lunch på donken (BRA början på "nya livet" ), och sen skulle jag ha tränat med elli. Men har kommit fram till att jag ska vänta tills iallafall helgen, har fortfarande inte kommit in i tiden här, så vid tre när hon ville åka in ville jag helst bara sova. Så istället slappade vi lite, köpte godis (BRA igen), lagade tacos till olles familj och skrattade åt hur kul det kan bli när man säger fel.

Sen var klockan halv 7, anton kom förbi och vi drog till killarnas träning. Var faktiskt helt okej att sitta där och kolla - becka kollade också så det var trevligt sällskap!

love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0