Lördag.

Förlåt för att jag har varit helt borta idag. - Ni anar inte hur mycket min kropp lider av denna tidförändringen. Herregud. Vi sov iallafall till 11 idag, sen satte vi igång svensson svensson och låg och kolla på det till typ 1, sen försökte vi skriva ut cv men det funka inte, så vi åkte till stan utan CV och käkade en paussallad, köpte skor till mig (min fina pojke skämmer verkligen bort mig) och sen stack vi till stallet. Jag tvingade Olle att rida - haha jag dog. Nu är klockan iallfall kvart över sju och vi ska till donken och äta, javet.. lördagkväll och donken passar inte, men spela roll. Jag är as trött hela tiden. Vem vet, vi kanske hyr en film eller något också.


Här är den omtalade Paussalladen, PERFEKT sallad. - (tro inte att jag äter allt detta, jag och olle delade på denna)
- kyckling
- pestopasta
- ananas
- ost
-majs
-gurka
- sallad
- vitlöksdressing.



senare idag får ni bilder från ridningen samt en liten video!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0