lever ni?

jag lever iallafall, trotts att ni inte ser något levnadstecken från mig.
Just nu sitter jag och småfnissar åt mammas fina kedjemail som hon skickade mig. Hur fint? hon är gullig ibland min mamma. Jag kom iallafall nyss hem från olle, varit på hans träning samt umgåtts med honom under eftermiddagen. Efter min 1,5h lektion i skolan drog jag och käkade med anna en sväng och pratade lite skit. Sen åkte jag och olle runt och delade ut mer CVn. - jag undrar hur många jag har delat ut nu..

Rätt meningslös dag, det har spöregnat nästan hela dagen - så blev en rätt slapp dag.

Jag känner en tjej
som är


rolig och omtänksam,
kärleksfull och givmild,
tokig och lite galen.

Hon ser bra ut och är en
god vän

och hon läser e-post just nu!


Skicka detta till
tjejer du aldrig kommer att glömma,
inklusive mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0