långtråkigt.

tjenare alla monsterdiggare - sitter fortfarande på flygplatsen. Sitter och smsar med Alice och pratar med olle på fejjan. Satt och kollade lite på Kenzas "Modelljakten" program på kanal5-play. Rätt besviken faktiskt..

Hur som så är jag alldeles för taggad just nu, jag är så sjukt nervös av någon anledning. Men ni vet mig, jag hatar flygplatser. Även fast man vet att allt är rätt så är man alltid rädd för att det ska vara krångel med biljetten, packningen, planet eller något sånt. Kan liksom aldrig slappna av ordentligt.

 

Jag är förövrigt kissenödig också, men antar att jag måste vänta ca 30 minuter med det - tills jag kommer ombord på planet. (säger man ombord när det gäller plan?)

TAGGAD TJEJ.

 

Kom dock på att pga tidsskillnaden kommer jag missa en hel natt

samt bara äta ett flygplansmåltid de kommande 17 timmarna - fätt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är Alice? En annan utbytis?

2011-10-05 @ 17:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0