LABERO 4 NOVEMBER

helt glömt bort att berätta, mor och far har köpt biljetter till Labero den 4 November för hela familjen - As nice!


Det händer mycket i mitt liv här i sverige, många bollar i luften samtidigt. Dagarna är planerade i förväg och man pratar framtid med sin pojkvän. Det är det jag älskar med mitt liv här i sverige
- det är ovärdeligt och alldeles alldeles .. underbart!

Imorgon blir det till stallet med mamma vid 10 tiden, har hört rykten om helt okej väder imorgon = morgonpromenad. Sätter klockan på 8 så får vi se hur vädret ser ut!
Sen blir det nog luncha med olle på stan, åka till maxi och lämna ut lite cvn och sånt sen träna med syster såklart. Har förövrigt lovat att kolla på olles träning på kvällen, vi har varit tillsammans i lite mer än nioooomånader och jag har inte sätt någon av hans träningar - rätt illa faktiskt.

aja. nu är klockan 1 minut över 1 - har varken duschat eller städat rummet, får bli imorgon! Nu ska jag sätta igång Segemyhr och sova.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0