i skolan

sitter i skolan nu. Skriver en uppsats om diabetes.

maste forovrigt beratta!!!!!


jag aker hem imorgon, 8.41 gar mitt plan fran michigan, byte i chicago och newark. AKER DE TVA SISTA MED VARLDENS FINASTE ALICE. kanns as bra!

dock va det jatteproblem med vem som skulle ta mig dit, familjen jobbar och sant. Men for 10 minuter sedan hittade jag tva fina tjejer fran skolan som sa att de kunde skippa de tva forsta lektionerna och kora mig - fyfan vilken lattnad. jag ar gladast ivarlden!!!

sa pa torsdag, 7.15 ar jag pa svensk mark!!!

Kommentarer
Postat av: ELIN

Vad härligt att det äntligen har löst sig med allting! :)

2011-10-04 @ 21:05:31
URL: http://elinfredrikson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0