hej finisar.

Var som sagt och lämnade ut massa CVn idag, de flesta tog emot snällt - men känns ändå som att ingen var super intresserad av mig. Ska vänta tills på måndag, sen ska jag gå runt och prata med de och se om de är intresserade. Nu håller jag på och skickar in till PizzaHut - alla jobb är bra jobb! Har även planer på att ringa posten och presentera mig. På onsdag klockan 9 har jag möte med rektorn då vi ska bestämma hur jag ska göra.

Imorgon börjar föresten mitt sk. NYA LIV (javet va ni tänker " WHAAT?! nu igen?!?! " )
Imorgon ska jag träna med min fina syster, jag gillar att både hon och jag har massa tid att hitta på saker nu. Så imorgon är det gymmet som gäller - jag är as tagg! Är super sugen att börja på Zumba. Ska prata med mor och far om de vill köpa Träningskort på friskis och svettis åt mig, ja har jaft på WordClass förut. Men friskis är billigare! Får se hur det går!

Nu har jag en ankät och svara på också, " Statistiska Centralbyrån" har skickat mig ett häfte. Lovely. Jag ska också städa lite på mitt rum och hoppa in i duschen. Om det är fint väder imorgon bitti ska jag nog ta en lång runda med hundarna. - FÄTT. jag är as tagg på allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0