fredag.

idag efter skolan så var vi hemma och myste lite, sen åkte vi iväg och åt jättegod mat, kollade lite i affärer, planerade morgondagen och lite sånt. Haha rätt kul - här kan typ vem som helst gå in i en affär och köpa ett gevär..

Efter att jag hade den heta diskussionen med min värdfamilj så känns det faktiskt som det har blivit lite bättre stäming. Det känns bra! Jag kommer sakna de..

Imorgon är det lördag, det bli kolla på cordellsmatch, sen hoppas jag att det blir mooville - nivet den där goda glassen jag skrev om tidigare och där man kunde klappa djur? jag måste äta en till bubbelgum glass. Och carol har aldrig varit där (WTF?!?) och jag ska sova hos henne senare med massa andra utbytesstudenter så ska jag kolla med de imorgon om devill åka till mooville med min värdfamilj. Sen ska jag tillbringa natten hos carol med massa andra utbytesstudenter.

Blir nog jättetrevligt, sen måste jag se till att börja packa lite och sånt. Tänker att jag har faktiskt ungefär 100 dollar kvar i plånboken - så jag tänker att jag ger de till michelle så får hon fixa med paket och sånt, för kommer inte ha tid med de innan onsdag och jag har ca 3 paket som måste skickas iväg.

Ska se vad de andra tycker, men antar att min sista dag på high school blir på måndag - så jag kan packa klart, städa och sånt på tisdagen. fätt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0