fotojobb


har fått som uppgift att fota till åby ridklubbs reklam brochyr (?) - så igår var jag nere och fotade lite. Skulle även gjort det idag, men vädret stoppade mig. Vi får hoppas att solen kommer fram imorgon så jag kan fortsätta det jag påbörjat.

Nu har jag precis kommit hem från stallet, var och kollade på mammas hoppträning samt hämtade hemnyckel. Nu om 20 minuter ska jag åka till Norsholm och hämta pappa, sen ska jag in till stan och hämta elli. Hoppas på att bli klar innan halv 10 så att jag hinner kolla på olles träning lite.

Ikväll ska jag plugga. haha - hatar uppgiften jag har, därför jag jobbar med den lite då och då istället för att sitta en timme och bara nöta! Men imorgon lämnas den in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0