ett sista ryck innan jag slocknar.

fina fina eve - lina på scenen. Sjöng en låt från chicago musikalen - duktig tjej!


anna och anna på scenen - duktiga tjejer det där!

Då börjar fredagen gå mot sitt slut. Har ändå hunnit med rätt mycket idag.. Hämtat HM paket, tagit Tuwa till vetrinären, hämtat bilen från service, umgåtts med min pojke under hela dagen, varit i skolan och kramats, haft ett kort möte med skolan ang hur jag gör, shoppat en poncho, halsduk, HALSBAND (tack olle!.. ), och ehm.. godis och paussallad - såklart. Sen har vi varit i stallet och tagit in alla hästar och pussat på de,hämtat tuwa igen sovit middag (iallafall jag), lagat pizza och myst framför idol som jag inte ens tycker är så kul. Nu är klockan halv 11 och jag håller på och dör.

Imorgon är det dags att lämna ut CVn på stan samt rida aragorn och såklart umgås med olle. En lugn lördag verkar det som - jag gillar det.

Återkommer med hur det blir med skolan, ska dit igen på onsdag och bestämma helt hur det blir.

Nu ska vi sova, idag är första gången jag inte ställer klockan sedan .. typ 2 månader. wow!

Kommentarer
Postat av: evelina

ah tur att du inte filma mig! Jag tycker du ska komma tillbakaaaaa

2011-10-08 @ 17:14:33
URL: http://evelinaffransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0