bajs

mitt huvud dödar mig. denna jävla huvudvärk känns som pricken över i just nu. Förlåt för att jag är negativ och inte berättar något - vill ni veta?


okej.

ni vet ju att jag har pratat med explorius och att de håller på och fixar flygbiljetter till mig hem. IDAG (har haft kontakt med de i ungefär 2 veckor och redan pratat med två från ISE som accepterat mitt val att åka hem), men IDAG ringer min amerikanska organisation och säger att de vägrar släppa mig inom en månad. Gubbjävlen helt seriöst skriker i luren till mig hur ynklig jag är som vill åka hem och säger att " om 1 månad låter vi dig skriva på papprena, sen är det jag som bestämmer när flygbiljettens bokas - så uppför du dig inte tar det längre tid " - helt seriöst. jag stod bara och tjöt i luren.

Han höll på och prata om att "jag har rest över hela världen, jag vet hur det känns att ha hemlängtan " och " vi har bara skickat hem 2st innan " - tror han jag bryr sig om någon annan än mig själv just nu?!

Han ringde vid 7, jag grät då, jag grät under tiden vi var på resturangen, jag grät när vi kom hem och jag gråter nu.
Har mejlat explorius och frågat om de får göra såhär..

Jag hoppas så sjukt mycket att vi bara kan strunta i JÄVLA ise och boka flyg till onsdag.
Jag vill hem, jag vill hem nu..


jävlar, mitt huvud dödar mig!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det där var verkligen oprofessionellt gjort av honom! :O Hoppas allt ordnar sig! <3

2011-10-04 @ 10:35:11
URL: http://savie.devote.se
Postat av: Jojo

Åh, jag lider med dig. Men stay strong, du kommer vara hemma SNART. De kan inte tvinga dig stanna! <3

2011-10-04 @ 12:42:30
URL: http://jojok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0