vill inte tänka framåt men är livrädd att fastna här.

Kom precis hem från dressyrtävlingen där jag blev tvåa på min hoppponnnnni. han var duktig som tusan och jag är "nöjdnöjdnödj - kvinnan här är väldigt nöjd." Sitter just nu och plåstrar om mitt köttsår, som egentligen är ett skrubbsår. Men jag har döpt det till köttsåret för det låter lite coolare. Annars ligger höstmörkret och pressar sig mot fönstret, jag sitter och nynnar på melissa horn och är så orebellisk jag kan va. JappJapp. idag är jag mammas flicka - liten men tuff tuff tuff, som ett lokomotiv.

 


Kommentarer
Postat av: evelina

thaaanks baaaibi (:

2011-11-05 @ 21:54:08
URL: http://evelinaffransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0