life's too short

Hade det väldigt trevligt igår men det blev en rätt tidig kväll trotts allt. Vid ett körde pappa mig till olle och idag mådde vi båda som vi förtjänade. Idag är det söndag, farsdag. Jag ska snart dra iväg och köpa lite farsdag present och vid halv 2 är det handbollsmatch för hela slanten. Olle har hemmamatch och jag skaffar flickvänspoäng, kan behövas efter att ha kommit hem alldeles för full till sin pojkvän en sen lördagnatt. Antar att vi tar en sväng förbi donken efter det. - är man bakis så är man. Senare blir det promenad med tilda också. Jag gillar söndagar!

Kommentarer
Postat av: Linn

har ingen aning om när vi ska simma, men det löser sig! hahaha. :D

2011-11-13 @ 18:57:28
URL: http://linnlyback.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0