Torsdag.

tja alla landkrabbor. Klockan är 11 och olle drog nyss, nu ska jag fixa mig lite för klockan 2 ska jag träffa anna på stan. Mår förövrigt fortfarande rätt dåligt, men orkar inte vara hemma och bara va! Får va vad vi hittar på jag och anna, men det blir nog något trevligt - det brukar det bli!

bjuder på två gamla bilder från olika internetsidor/tidiningsklipp jag varit med i. Det är rätt bra när man har en pappa som jobbar med att göra reklam. Idag kom det ut yttligare en tidining/bok där jag är med. yeey, C-kändis bara!


Kommentarer
Postat av: Linn

hahahaha, jag har haft en exakt likadan tröja! ^^

2011-11-03 @ 12:10:54
URL: http://linnlyback.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0