Tisdag.


Tisdagen spenderas först med skola 9-10:30, kultur och idéhistoria och berlinprat. taggatagga! Efter det blir det julklappsköpande. Hoppas jag kan träffa anna en sväng. En nyårsklänning måste jag även hitta!! - Så sjukt svårt detdär.. Jag ska även förbi carlings och se om de har fribiljetter till fredagen, det vaknas krogen med vännerna nämligen. FÄTT. tänkte för en gång skull kanske ta med mig min pojke. Vet ni att vi bara festat 3,5ggr tillsammans under de snart 11 månaderna vi varit tillsammans. (halv beror på en krökarkväll, alltså inte riktigt fest) Hur dåligt är inte det egentligen? Ska se om pojken kan slita sig från plugget på fredagkvällen och följa med ut.


Kommentarer
Postat av: angelica

håret är amazing!!

2011-12-01 @ 11:01:13
URL: http://wildheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0