tisdag.


har varit en trevlig dag idag. Rebecka firades med massa godis och en håkan hellström bok och det planerades inför en Berlin resa. I slutet av april/början av maj bär det av. Dock inte säkert än om det blir 5 dagar eller 7. Ju längre desto bättre.. Nu har jag precis kommit in från en hundrunda och ska göra mig lite tacos. Om 3 timmar är det arbetsintervju jag är jättenervös. Vad ska de fråga? Vad ska jag säga? Om de erbjuder fika ska jag ta en chokladboll eller bara en läsk?

Alwa ligger här brevid och drömmer som bara den, undra vad hon drömmer om.. Jag drömde inatt att min pojke lämnade mig, hemska tanke. Hoppas på att få träffa honom senare idag. Men nu kurrar magen!

Håller även tummarna för ellinor som även hon har arbetsintervju idag. - HEJA DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0