onsdag och sjuk





det har varit en väldigt slapp dag idag. Vaknade upp hos olle vid 8(!!) - fick dock ge olle några timmar innan han orkade dra sig ur sängen. Sedan blev det slappa lite framför tvn innan vi fixade till oss och drog in till stan för att äta lite underbar paussallad samt inhandla en halsduk till ollsson. Sen blev det hem och slappa, nu drog han precis för att träffa lite vänner. Jag skulle ha träffat tilda samt till stallet och träna med min syster. Men istället ligger jag i sängen och dör långsamt. Min hals är hemskare än någonsin och febern kommer och går.

Jag orkar inte det, jag var ju supertaggad inför att träna ikväll. Antar att det blir hemmakväll istället. (BERG FLYTTAR IN!!!!!!) Får träna imorgon om jag har tid och mår bättre!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-11-02 @ 16:04:57
Postat av: Linn

bajsbajsbajs. DET SUGER ATT VARA SJUK! jag fryser som en apa på antarktis!

2011-11-02 @ 16:05:33
URL: http://linnlyback.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0