ny dag - nya möjligheter.

Det är måndagskväll och jag sitter och kollar på alldeles för många avsnitt av vintergatan 5b. Kollade även på fotbollsgalan förut för att se om min vän vann sitt pris för "årets nykomling" - tyvärr gick det till någon annan. Imorgon är det tisdag dvs upp vid halv 5 och köra pappa till skavsta flygplats då han ska till italien och jobba under hela veckan. Sedan blir det skolan 9-10:30, efter det ska jag se till att gå och träna lite. Jag har nämligen införskaffat mig ett träningskort på friskis och svettis - duktig tjej. Sedan blir det en sväng förbi solariumet  innan jag ska träffa anna och hänga lite med henne. Blir nog en trevlig tisdag trotts allt!

Vill bara dela med mig av dethär klippet. Nämligen så att här om dagen när jag kollade på värdscup hoppning så dog en av världens bästa hästar mitt på banan i direktsändning. - hur hemskt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0