i väntan

Sitter och äter lite tacoschips och bara kollar omkring på datorn lite. Gamla bilder, olika bloggar, intenetkläder och sånt. Har fått halsbränna, mamma tror att det är för att jag äter för dåligt, men jag intalar mig själv att det är av stress - så bäst att ta det lugn..
För att vara ärlig sitter jag och väntar på att min pojkvän ska bli ledig så vi kan träffas. Stack från honom rätt tidigt imorser för att han skulle träffa sina vänner ett tag, och ibland känns ett tag som en väldigt lång tid. (haha get a life ewelina! ) Han har träning senare dock, får väl vänta tills efter den. Funderar dock på att gå och kolla, men man vill ju inte sitta där som en stalker utan liv och kolla. - förstår ni? Jag vill ju att folk ska fatta att jag har ett eget liv också, att han får kämpa lite också för att få tid med mig.

När man går in i ett förhållanden är det så mycket att analysera och tänka på. Man vill te.x. att killen ska veta att man tycker om honom väldigt mycket, men man vill ändå inte visa för alla andra OM det nu skulle vara så att man är den som är mest "på" - förstår ni?

Och hur mycket man än saknar honom så vill man inte säga det varje gång, man vill att han ska säga det först, att han ska få kämpa lite. Man vill liksom inte visa hur svag man egentligen är. Det är så krångligt att vara kär!

Nu plingar det på dörren - kanske är det han?!

..
haha nej. det var någon som kommit fel. fail!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0