Fredag.

Oj, hann verkligen inte blogga idag.. Kvart i 7 i morse så drog jag till Olle (hittade fina lappen) och sov till typ 11, sen blev det tvmys och frukost. Efter det packade jag allt för göteborg, städade bilen och stack till stallet. Sen hämtade jag min pojke, vi åt älg tillsammans med min familj sen mot stationen. Nu sitter vi på tåget mot Göteborg- tagg! Dock sitter han framför mig så känner mig lite ensam här bakom.. Det har varit en fin fredag iallfall och jeansägare har jag blivit. Nu har jag mest bara ont i huvudet dock.

Har inte med mig datorn till götet, men däremot kameran så ni kan ju förvänta er en ordentlig uppdatering på söndag! Ha det bra så länge. Ta hand om planeten jorden och kom ihåg att allt kan hända i rymden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0