farväl tisdag.


kom precis upp ur badkaret och har precis svalt min kvällsmat som bestod av två ägg då halsen gör för ont för att svälja något annat. Sitter och planerar resterande veckan. Imorgon är det onsdag vilket betyder ridlektion, ev. ikea med olle, träna med elli, och.... BERG flyttar in. Det blir nog fätt! Fick förfrågan om att följa med på krogen, så får se.. Lovade faktiskt elli att träna. Men kanske skjuts det fram så att jag hinner med båda!
Nu är klockan 20 över 9, om 10 minuter slutar olles träning - jag hoppas på att få spendera natten med den godingen!

Lovar er förövrigt en videoblogg imorgon - ifall halsen fortfarande är illa. Jag låter förträffligt rolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0