beauty isn't judged by the size of your jeans.


Melissa sjunger rätt högt om att det finns en mening med dagens regn och jag nynnar gladerligen med. eller föresten, stryk över gladerligen. Patetiskt. Jag antar att man ibland måste ta beslut som är emot vad sitt hjärta slår för, så att man sedan kan bygga upp det igen - starkare. Och även fast jag just nu helst skulle vilja sätta mig i ett mörkt rum och lådsas som att livet leker och brudarna steker så måste man ta tag i sitt liv.

Som ni kanske förstår så är inte allt så bra just nu, och jag kommer chilla med bloggen i några dagar framöver.

Kommentarer
Postat av: Linn

hahahaha, men det känns ju som att dom försöker lura mig in i något..? haha

2011-11-06 @ 22:27:54
URL: http://linnlyback.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0