torsdag.

Sitter här och äter chips, inte för att jag är sugen utan mest för att det kändes mysigt. Ska snart sätta igång och göra en cheesecake som jag EV ska ta med till grabbarna imorgon, då det är dags att fira midsommar. Dock blir det bara ett ev då jag inte ens kan göra pannkakor när mamma precis sagt hur jag ska göra. Men nu har jag skrivit upp tydliga instuktioner på en lapp.


" -knäck äggen och lägg vitan i den svarta skålen och gulan i den av metall.
- eller nej föresten, först ska du vispa 3dl grädde i den skålen av metall.
- sen blandar du tills det ser ut såhär "bild"

... "

så fortsätter mina instuktioner. Hade inte blogg.se varit damp just nu hade jag tagit kort och visat er.


Ikväll åker mamma och pappa till öland, tar alwa med sig.
Jag hoppas att jag kan få hit någon som vill sova med mig. är mysigare så!

love.

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-06-23 @ 19:19:54
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0