söndag

idag är det en söndag, men istället för söndagsångest så har jag tävlingsångest. Jag vill verkligen inte på hopptävlingen idag. Men det är väl bara att ta tummen ur röven (äckligt uttryck) och få det gjort - För hästens skull! Annars är det ingen söndagsångest. Kan kanske ha att göra med att vi är lediga imorgon också. SKÖNT! Helst av allt skulle jag bara vilja ha sommarlov nu OCH en värdefamilj - jatack!

Här kommer lite bilder från igår, när vi var i stavsjö


fina gamla skolan som tyvärr laggt ner nu..


hur fint?


love.

Kommentarer
Postat av: FELICIA I MICHIGAN

GOOSH, jag älskar din hårfärg!

2011-06-10 @ 08:30:36
URL: http://aicilefs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0