lördag.

meningen var att vi skulle iväg tidigt på hundutställning. Men eftersom att piplisas (alwas) vaccination precis gått ut så skulle inte hon komma in på anleggningen och vi vill inte lämna henne själv nu när hon mår så dåligt. Så vi sitter nu, jag och olle i solen och ska snart ta jeepen till stavsjö, kolla in där jag bodde när jag var liten (har inte varit där sedan jag var 6år) och bada och bara ta det lugnt. Efter det blir det lite plugg för bådas del. Ikväll blir det bio, grillning och kvällspromenad. Jag älskar det här vädret och känner bara hur sommarlovet närmar sig. Har en uppgift att lämna in och ett prov att göra. Sen är jag klar, sen ska jag ta sommarlov som aldrig förr. Wow. denna sommar kommer bli så sjukt bra.






love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0