I love the sun

Godmorgon babaes. Det var ett tag sedan - har inte riktigt haft tid och lust att sitta vid datorn. Solen har ju äntligen kommit fram. Igår var jag ute och solade/badade hela dagen, dvs jag ser ut som en kräfta just nu- men det är väl smällar man får ta. Jag har även haft en diskussion med olle om det har varit så att vi har sovit med varandra everyday sen sommarlovet börja. Och så är det nog - jag klagar inte dock. Igår var jag med anna i sväng, i söndags var jag med linn rebecka och julia en sväng, Idag ska vi åka och hämta Tuwa (skulle ha gjort det igår men blev ändrade planer) Jag lovar att ni ska få massor av bilder på lillen! Nu ska jag ut i solen igen, först smörja in mig såklart!



love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0