do you want a puppy?

jag och olle kom precis från maxi, var där och köpte underkläder och smycken. Rätt nice! Nu är han iväg en sväng och jag sitter med mamma och pappa och kollar på valpar. Vill så gärna köpa en liten vän till alwa, men känns lite onödigt när jag ändå åker iväg. Får se hur det blir, är delade åsikter här! Så svårt det där.. Synd att man bara inte kan fråga alwa vad hon vill. Idag har hon varit ledsen hela dagen, hon har legat i bilen (?) och sovit i flera timmar och inte ätit något.. Så nu ska jag busa lite med henne innan olle kommer igen. Blir Tacos ikväll (också.. )samt kolla på gotlandsbilder. Vecka 26 drar nämligen jag och olle till Gotland, vi snor pappas jeep och kör nedcabbat iväg. För att spendera en vecka ensamma i ett stort hus med pool och allt. Sambos på riktigt liksom! Ska bli så himla mysigt. Men nu - alwa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0