back to work lovers!

dags för sista rycket nu i skolan. Jag vet att somliga av er troligtvis slutar den 10onde - inte jag inte. Får vänta tills den 16e innan jag får sommarlov. Imorgon är det en kul dag. Jag ska upp tidigt för att skriva klart på uppgiften som ska in imorgon, sen ska jag till tandläkaren och efter skolan ska jag ta en spruta. LOVELY. Men ska förövrigt faktiskt bli skönt att komma tillbaka till skolan. Jag har ju bara 8dagar kvar tillsammans med min älskade klass. 8 dagar - INGENTING. jösses amanda. sommaren är snart här. satt och planerade massor förut och tycker alltid att sommarlovet känns så kort när man planerar i veckor.

love.




Kommentarer
Postat av: eliiin

EXTREMT fint sminkat!

2011-06-14 @ 19:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0