18 år


jag mår rätt dåligt över att fylla 18, jag har börjat komma in i en 18års kris om såna finns. Jag har liksom alltid tänkt att whatever, jag fyller 18 om hundra år. Men nu helt plötsligt är det inte ens en månad kvar. Jag har fyllt i visumet klart nu (kunde inte alls fylla i mycket då jag inte fått någon placering.. )
Så nu ska jag göra mig en önskelista. Men det känns så svårt, jag har allt jag vill ha.. jag ska åka till usa, ska få en hundvalp...
men jag har börjat lite faktiskt:
+ dollar
+ citrongula converse
+ presentkort på monki
+ svenska pengar
+ drömfångare
+ fjällräven ryggsäck - röd
+ satan i gatan albumet
+ bra att ha i usa - saker


men det händer mycket innan min födelseadag! Midsommar, syster fyller 20, mamma fyller, gotland med olle...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0