tankar.

Det är alltid väldigt svårt när någonting tar slut. Godiset i godispåsen, julaftonen, förhållanden.. Men en kär vän sa till mig igår att man måste tillåta sig att vara ledsen och att acceptera att livet suger ett tag. Men att det ändå gäller att forsöka tänka framåt. Och hur töntigt det än låter så läker tiden alla sår (är det så man säger?). Tror att det gäller att inse att ibland fungerar det bara inte, förhållanden handlar tyvärr om så mycket mer än att bara älska varandra och kärleken räcker inte alltid till. Jag vill bara att ni ska veta att jag tycker det suger så fruktansvärt mycket och att jag alltid kommer älska honom. Mer än såhär tänker jag inte skriva i bloggen. Jag menar, hur kul vore det att läsa om det? nej, sånt har man en dagbok eller vänner till.


nu ska jag till stan med pappa.
Jag är så glad att jag har de föräldrarna som jag har, de stöttar mig i allt och när livet suger hittar de alltid på massa saker med mig så att jag får annat att tänka på. Jag älskar dom något fruktansvärt mycket.

Kommentarer
Postat av: Hedda

fan va staaark tjej! först får du en störd familj i USA, sedan tar ett förhållande slut.. och du tar dig igenom helskinnad! fabulous.

iofs vet jag ju inte hur det är i verkligheten, men bara att du visar en stark fasad på bloggen är ju beundransvärt.

god jul, hoppas du får det riktigt mysigt iaf :)

2011-12-22 @ 12:44:21
Postat av: ewelina

åh. tack! Nu blev jag glad, god jul på dig finis! <3

2011-12-22 @ 16:18:13
URL: http://evertsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0