söndag.

Sådär, då var söndagen här. wow - veckorna bara springer fram. Idag är det redan 3e advent och solen skiner som bara den. Underbart, snart är julen här! Olle kom till mig vid 10 tiden igårkväll och sov här. Dock stack han snabbare än blixten imorse för att plugga så efter det blev det att äta lite frukost och sen köra mamma fram och tillbaka till stan. Har även gjort planer till min och olles 1årsdag som är i januari så nu är min del fixad. Jag har morgonen/förmiddagen och han har eftermiddagen/kvällen. hah. Jag vet att ni tänker att morgonen hinner man ju inte göra så mycket på utan det är mer på kvällen som man går ut och äter eller något. nej icke sa nicke, det blir en tidig morgon allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0