Söndag.

Medans jag satt tillsammans med familjen och åt tacos och hade högtalarsamtal med syster så kom min pojke och plingade på dörren. - överraskningarnas man detdär. Det blev att kolla på julkalendern och bara mysa lite. Han drog hem några timmar senare för att plugga och nu sitter jag här och planerar tisdagen då det är elva månader för mig och min prins. Förstår ni att vi snart har varit tillsammans i ett år? sinnes.. Nu tänkte jag gå och ta en macka innan det blir att bädda upp och sätta igång en film och sova till. Imorgon är det måndag, jag är taggad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp en " bildbomb " på ditt och olles år tillsammans? :) din blogg är super!

2011-12-05 @ 18:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0