seriöst

TROR NI INTE ATT KLÄNNINGEN VAR SÅLD ELLER? JAG KOM TILL GINA TRICOT 23 MINUTER EFTER ATT DE ÖPPNAT OCH DEN VAR SÅLD. FÖRSTÅR NI DET ELLER?! INT FANNS DEN PÅ MAXI HELLER, SÅ JAG HÖRDE I PANIK AV MIG TILL SYSTER I GÖTEBORG OCH SA ATT HON MÅSTE KÖPA DEN TILL MIG. ANNARS FÅR JAG ÅKA PÅ UTFLYKT IMORGON TILL HAGEBY ELLER LINKÖPING ELLER NÅGOT SÅNT.


iallafall. efter jag insett mardrömmen (ehe.eeh) så åkte jag till min sjuka pojkvän och tröståt lite frukost och myste med snorisen. Men nu skulle han plugga och jag ska snart till stallet och ta hand om min ponni. jag är as pepp på att rida idag faktiskt. Det är inte så mycket mer planerat för dagen, jag kanske också sätter mig och pluggar lite. - den som lever får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0