onsdag.



Då var onsdagen snart slut, spenderades med min sjuka pojke och i stallet. Nu ska jag snart äta lite sen blir det att hoppa in i duschen. Har fortfarande lite huvudvärk så jag funderar på om jag faktiskt ska åka och köpa mig lite godis (okej, jag kommer nog inte orka det..) Men det är onsdag idag, vet ni vad det betyder?.. BERG FLYTTAR IN. Seriöst, Carina berg måste vara världens snyggaste människa. Åh. skulle jag vara 7 år äldre så skulle jag vara lespisk och förälskad i den människan. Imorgon bitti kommer olle och hämtar mig och det blir frukost tillsammans med honom. Han nämde även något om en paussallad till lunch. Han är så fin den där killen!

på tal om fin kille så var min ponnni så sjukt duktig idag. förstår att ni kanske inte bryr er men det gör jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0