måndag.


måndagen går mot sitt slut, har varit mycket flängande! Vakna-olle-maxi-stallet-hem-stallet-konsum-hem-olle-hem men jag antar att det är då jag fungerar som bäst. Idag har jag varit som alla tjejer är minst en gång i månaden, ena sekunden näst intill självmordbenägen och andra sekunden cp lycklig. Men vad gör det om hundra år? Ibland är det rätt gött att sitta hemma under en filt och tycka så synd om sig själv för att ingen på hela jorden tycker om än.

Imorgon är det tisdag, vilket innebär skola, olles operation, stallet, plugga, hitta julklappar, planera onsdagens utgång och lite sånt. Visade sig att julklappen jag tänk köpa till mor och far skiter sig, blir så sjuttsingen dyrt för en student utan studiebidrag. Så får hitta något annat. Är rädd att de läser min blogg fortfarande så ni får se allt jag köpt efter jul.

Nu är klockan halv 11 och jag antar att jag snart ska gå och lägga mig - är rätt trött faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0